جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اجلای بین المللی علمای مقاومت

حوزه/ شیخ عبدالنور گفت: بخشی از امت اسلامی به جان هم افتاده اند و کسی که در این میانه سود می برد رژیم صهیونیستی است در حالی که دشمن اصلی همین رژیم کودک کش و متجاوز است که سرزمین های اسلامی را غصب کرده و مقدسات اسلامی را هتک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیروت، شیخ عبدالنور از علمای کشور اوگاندا در سخنان خود در اجلاس بین المللی علمای مقاومت در بیروت گفت: مصیبت بزرگ امت اسلام این است که دشمن اصلی را فراموش کرده است.

وی افزود: هرکسی اخبار را دنبال کند می بیند بخشی از امت اسلامی به جان هم افتاده اند و کسی که در این میانه سود می برد رژیم صهیونیستی است در حالی که دشمن اصلی همین رژیم کودک کش و متجاوز است که سرزمین های اسلامی را غصب کرده و مقدسات اسلامی را هتک می کند و عامل اختلاف در میان امت اسلامی شده است.

وی ادامه داد: برخی به نام اسلام به میدان آمده اند و از اسلام سخن می گویند، اما رفتار آنها نسبتی با تعالیم اسلام ندارد و تکفیر را پیشه خود کرده اند و ما در آفریقا در قالب نام های مختلف مانند بوکو حرام با این جریان ها دست و پنجه نرم می کنیم که امیدواریم هرچه زودتر علما و توده های مردم در امت اسلامی به هوشیاری کامل رسیده و تکفیری ها را به طور کامل طرد کنند.

شیخ عبدالنور اظهار امیدواری کرد این اجلاس صدایی بلند و رسا برای همگان باشد تا همه جهان متوجه شوند که دنیای اسلام از تکفیر خسته شده است و تا کنون نیز تاوان زیادی برای نابخردی گروهی که تکفیر را در پیش گرفته اند پرداخت کرده است.

وی افزود: ما به همگان اعلام می کنیم که از تکفیر بیزاریم و صحنه سوریه نیز شاهدی زنده و گواهی معتبر است که چهره کریه تکفیر را به نمایش گذاشته و باید از آن عبرت بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha