پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده مردم بیرجند

حوزه/ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه های علمیه نقش موثری در هدفمند کردن زندگی انسان ها ایفا می کنند و به خاطر ویژگی هایی چون معنویت، علم و حیات بخش بودن، مورد استقبال جوانان خوش فکر و متفکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

وی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تاکید بر نقش اثرگذار خبرگزاری حوزه در تبیین اهداف حوزه های علمیه و گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در همه دنیا اغلب کسانی که می خواهند افکار و اندیشه های خود را به مردم تبیین کنند، توجه خاصی به رسانه و تبلیغ دارند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: حوزه های علمیه نقش موثری در هدفمند کردن زندگی انسان ها  ایفا می کنند و به خاطر ویژگی هایی چون معنویت، علم و حیات بخش بودن، مورد استقبال جوانان خوش فکر و متفکر است.

خاطر نشان می شود، خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال دارد.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha