پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش «مبارزه با اسلام‌هراسی» در دانشگاه کنتیکت برگزار می‌شود

حوزه/ دانشگاه یوکان در هارتفورد در کنتیکت آمریکا همایشی با موضوع «مبارزه با اسلام‌هراسی» را با هدف یادگیری، آموزش، انعکاس، اشتراک و تحول به منظور مبارزه با نژادپرستی در دانشگاه، دولت و جامعه برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دانشگاه یوکان در شهر هارتفورد در ایالت کنتیکت آمریکا چهارشنبه این هفته 8 نوامبر 2017، همایش ضدنژادپرستی با موضوع «مبارزه با اسلام‌هراسی» برگزار می‌کند.

این گردهمایی که از 12:45 تا 2 بعد از ظهر در کتابخانه عمومی هارتفورد برپا خواهد شد به عنوان نشستی به هدف افزایش و ارتقاء بیداری اسلامی، آگاهی و آموزش، انعکاس نظرات و اشتراک عقاید برگزار شده و بر روی طرز فکرها و تحول به منظور مبارزه با نژادپرستی در دانشگاه، دولت و جامعه متمرکز شده است.

گفتنی است دانشجویان اعلام کرده‌اند هنگام نماز جماعت ظهر به منظور اعلام همبستگی و اتحاد در کنار نمازگزاران مسلمان خواهند ایستاد. پس از پایان نماز جماعت نیز در یک جلسه نشست عمومی شرکت کرده و به سخنرانی شخصیت‌های مذهبی دعوت شده گوش فرا خواهند داد. این شخصیت‌های دینی شامل سامی عزیز، امام جماعت دانشگاه وسلی و سخنران افتخاری این همایش، دکتر لیزا ورمیستر روزالس استاد خدمات اجتماعی دانشگاه یوکان و سمیه حسین رئیس ائتلاف مسلمانان کنتیکت خواهند بود و قرار است در خصوص وضعیت مسلمانان در جوامع غربی و گسترش اسلام‌هراسی در آمریکا به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور صحبت کنند.

در این همایش دو انجمن دانشجوی «دولت متحد دانشجویان» و «باشگاه جهانی» که مسئولیت برگزاری را به عهده دارند، به هدف مبارزه با نژادپرستی و به عنوان نماد وحدت، روبان‌های آبی رنگی را میان شرکت کنندگان در این همایش توزیع خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha