پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسنی مسوول بسیج طلاب همدان

حوزه/ حجت الاسلام حسنی گفت: بسیج طلاب و روحانیون همدان برای احیای مساله ورزش در حوزه های علمیه تنها به جشنواره ورزش اکتفا نکرده و برنامه های ورزشی همچون فوتسال و دفاع شخصی را می تواند در مدارس اجرا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در همدان، حجت الاسلام علی حسنی،  در جلسه شورای عالی قشر بسیج طلاب و روحانیون همدان با اشاره به برنامه های آتی بسیج، اظهار داشت: برگزاری برنامه های جشنواره ورزشی، جلسه هفته وحدت بین حوزه و دانشگاه، همایش تجلیل از روحانیان راهیان نور و اردوهای جهادی و طرح ولایت از برنامه های در حال پیگیری بسیج طلاب و روحانیون استان همدان به شمار می روند.

مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان افزود: الحمدلله بسیج طلاب استان در سال گذشته توانست جایگاه خوبی را در جشنواره ورزش بسیج طلاب و روحانیون در مرحله کشوری در چهار رشته شنا، تیر اندازی، تکواندو و جودو این جشنواره به دست آورد و ان شاءالله جشنواره ورزشی امسال در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: بسیج طلاب و روحانیون همدان برای احیای مساله ورزش در حوزه های علمیه تنها به جشنواره ورزش اکتفا نکرده و برنامه های ورزشی همچون فوتسال و دفاع شخصی را می تواند در مدارس اجرا کند.

وی در ادامه با اشاره به هفته وحدت بین حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: یکی  از برنامه بسیج طلاب و روحانیون همدان برای هفته وحدت حوزه و دانشگاه جلسه نشست بین طلاب و روحانیان و دانشجویان در روز 16 آذر ماه است.

مسوول بسیج طلاب و روحانیون همدان با اشاره به اهمیت برگزاری اردو های جهادی در استان، ابراز داشت: یکی از برنامه های موثر بسیج طلاب و روحانیون همدان همکاری با طرح اعزام مبلغان جهادی به مناطق محروم و ساماندهی اعزام طلاب و روحانیان به اردو های راهیان نور است.

وی در پایان گفت: از دیگر برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان تجلیل از روحانیون اعزامی به اردوهای جهادی و راهیان نور است که انشاء الله در این برنامه، از 130 مبلغ اعم از خواهر و برادر تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha