جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آنچه که از ائمه جمعه انتظار می رود کار طلبگی و پدر معنوی بودن در آن جامعه است، تصریح کرد: وظایف ائمه جمعه، تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف و اجرایی و عملیاتی کردن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، ستاد نماز جمعه تبریز و انتصابات جدید دفتر امام جمعه تبریز که با حضور معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به وظایف خطیر ائمه جمعه ابراز داشت: وظایف ائمه جمعه، تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف و اجرایی و عملیاتی کردن آن است.

وی افزود: آنچه که از ائمه جمعه انتظار می رود کار طلبگی و پدر معنوی بودن در آن جامعه است، امام جمعه باید برای همه اقشار آن شهر پدر معنوی باشد، مردم هم به امام جمعه با نگاه پدر نگاه کنند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: تقویت و حفظ وحدت بین آحاد جامعه و نگاه کردن با یک چشم به همه افراد و گروه ها و جریان ها از دیگر وظایف ائمه جمعه است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha