پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی - نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی

حوزه /حجت الاسلام عبادی با تاکید بر این که امروز دنیا تشنه معارف اسلام است، گفت: طلاب باید غیر از زبان عربی، به زبان انگلیسی، روسی و دیگر زبان های زنده دنیا هم مسلط شوند تا بتوانند به عنوان مبلغ بین المللی، معارف دین را ترویج دهند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، صبح امروز در مدرسه علمیه رضویه خواهران  بیرجند اظهار داشت:طلبگی و روضه خوانی برای امام حسین(ع) توفیق بزرگی  است و طلاب و روحانیون باید قدر آن را بدانند.

وی با بیان اینکه طلبگی و  ترویج معارف دین کار مقدسی است، افزود: دنیا امروز نیازمند معارف اسلام است، زیرا اسلام معارف عمیقی دارد که دنیا تشنه آن است و برای همین امر غرب از گسترش اسلام در اروپا نگران است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غرب تبلیغات زیادی علیه اسلام انجام می دهد تا آن را به عنوان دین خشونت و تروریست پرور معرفی کند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: غربی ها با تشکیل داعش و دیگر گروه های تروریستی می‌خواستند نشان دهند که اسلام خشونت طلب است که البته راه به جایی نبردند.

 نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام  قوی و توانمند است، افزود: طلاب و روحانیون باید با نگاه جهانی، چهره اسلام و قرآن را به همه نشان دهند و تهدیدهایی که علیه اسلام شکل گرفته را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه امروز دنیا تشنه معارف  اسلام است، اظهار کرد: طلاب باید غیر از زبان عربی، به زبان انگلیسی، روسی و دیگر زبان های زنده دنیا هم مسلط شوند تا بتوانند به عنوان مبلغ بین المللی، معارف دین را ترویج دهند.

حجت الاسلام عبادی، طلاب را به جدیّت در تحصیل علم و تهذیب نفس توصیه کرد و گفت: مکتب اهل بیت(ع) در بین دیگر مذاهب، جاذبه بیشتری دارد و می تواند پاسخگوی تمام نیازهای بشری باشد، لذا جای کار بسیار فراوان در این عرصه وجود دارد و طلاب باید به مشکلات زودگذر توجه نکنند و خود را به دو بال علم متناسب با نیاز روز و تقوا مجهز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha