جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دومین همایش و دوره آموزشی ضمن خدمت کتابداران مئدارس علمیه استان، در روز پنجشنبه ۲۵آبان خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت وگو با  خبرنگار «حوزه» در اصفهان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: در روزگار پیشرفت های چشمگیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری، فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که گسترده تر و تازه تر شده و جلوه هایی پایدارتر یافته است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: بی گمان آنان که گام های بلندی در پیشرفت های گوناگون برداشته اند، هرگز با کتاب و کتاب خوانی بیگانه نبوده اند.

وی ابراز کرد: امور کتابخانه ای معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از سال 93پیگیری مجدانه ای برای ارتقاء فرهنگ کتاب با برگزاری نمایشگاه ها، مسابقات کتابخوانی، خرید و اهداء کتاب برای کتابخانه ها، برگزاری طرح های مطالعاتی و... داشته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش کتابداران حوزه علمیه اصفهان در روز پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه، عنوان کرد: این دومین همایش رسمی کتابداران حوزه علمیه استان اصفهان است و تا کنون بیش از 60نفر از کتابداران رسمی کتابخانه های استان به این همایش دعوت شده اند که البته برخی  از مدارس دارای دو نماینده می باشند.

حجت الاسلام مومنی در مورد دیگر برنامه های این همایش، افزود: در ابتدای همایش، دکتر شمس اژه ای از مسئولین و مدرسین نهاد کتابخانه ها ایراد سخن می کنند و پس از رویت گزارش تصویری از فعالیت های امور کتابخانه و دیجیتال و سیر های مطالعاتی، از پیشنهادات و انتقادات دوستان استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در پایان همایش از کتابخانه ها و کتابداران برتر و برگزیده مدارس علمیه تجلیل خواهد شد و در بخش مولفینِ انتشارات معاونت تهذیب و تبلیغ استان از مولف برتر تقدیر خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha