جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) در استان بوشهر با بیان اینکه تعداد ۳۱۹ اثر علمی به نهمین جشنواره علامه حلی(ره) از طلاب استان بوشهر به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: از این تعداد پس از بررسی و داوری های به عمل آمده، تعداد ۲۰ اثر برگزیده شدند و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه، امروز در نشست اعضای دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) استان بوشهر به نقش موثر این جشنواره در ارتقای سطح پژوهش و تحقیق طلاب اشاره کرد و گفت: با تدبیری که در حوزه های علمیه صورت گرفت برگزاری این جشنواره توانست سطح پژوهش را در حوزه های علمیه تقویت کند و سالانه شاهد تلاش و کوشش طلاب در عرصه پژوهش هستیم.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) در استان بوشهر با بیان اینکه تعداد 319 اثر علمی به نهمین جشنواره علامه حلی(ره) از طلاب استان بوشهر به دبیرخانه ارسال شده، اظهار داشت: از این تعداد پس از بررسی و داوری های به عمل آمده، تعداد 20 اثر برگزیده شدند و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر به ارائه آماری از آثار ارسال شده به جشنواره علامه حلی استان بوشهر، در دوره های اول و دوم پرداخت و گفت: در دوره اول مجموعاً 165 اثر به جشنواره ارسال شده که از این تعداد 90 اثر مربوط به برادران و 75 اثر مربوط به خواهران است و امسال با تلاش هایی که صورت گرفت، تعداد 319 اثر به جشنواره استانی علامه حلی در بوشهر ارسال شد و از این تعداد 102 اثر برای برادران و 217 اثر مربوط به خواهران است که رشد بسیار خوبی نسبت به دوره اول داشته است.

وی با اشاره به زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی(ره) در استان ابراز داشت: با توجه به پیش رو بودن هفته پژوهش این مراسم روز 29 آذر در مکانی که متعاقباً اعلام خواهد برگزار می شود.

حجت الاسلام فقیه همچنین از آغاز دهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین دوره این جشنواره تا 15 دی ماه خواهد بود و طلاب می بایست بر اساس زمان تعیین شده نسبت به ارسال آثار علمی خود، به دبیرخانه اقدام کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha