پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
پلاکاردهای اسلام‌هراسان در ویسکانسین جامعه اسلامی را نگران کرد

حوزه/ نصب پلاکاردهای سیاسی و ضداسلامی درمنطقه مسکونی در شهر بروکفیلد در ایالت ویسکانسین نگرانی‌هایی را در میان اعضای جامعه اسلامی برانگیخت، اما پلیس به بهانه آزادی بیان حاضر به مداخله و برداشتن این پلاکاردها نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نصب پلاکاردهای اسلام‌هراسانه در محوطه شهر بروکفیلد در ایالت ویسکانسین نگرانی‌هایی را در میان اعضای جامعه اسلامی برانگیخته است.

پلاکاردهای سیاسی و ضداسلامی در یک ملک مسکونی در این شهر، با گوشه و کنایه اعتقادات اسلامی را مورد حمله قرار داده‌ که از دید اعضای جامعه اسلامی مخفی نمانده است.

نعمان حسین، محقق مقیم در انجمن اسلامی میلواکی-بروکفیلد، در میان کسانی است که نصب این پلاکاردها را تبلیغات متعصبانه و ضداسلامی توصیف کرده و گفت: پیام‌هایی روی این پلاکاردها نوشته شده که در آن‌ها با سوءاستفاده از آیات قرآن مجید یا فرموده‌های پیامبر اسلام (ص)، ضد اسلام تبلیغات کرده‌اند.

وی افزود: بسیاری از ساکنان مسجد محله نسبت به این پلاکاردها ابراز نگرانی و نارضایتی نشان داده‌اند. مسلمانان معتقدند که نفرت در جامعه غرب فوران کرده است.

حسین در ادامه گفت که پلاکاردها توسط اتوبوس‌ها به ویژه اتوبوس بچه‌های مدرسه که از این منطقه عبور می‌کنند قابل مشاهده هستند.

وی تاکید کرد که تنها مسلمانان از مشاهده پلاکاردها شکایت ندارند، بلکه دیگر اعضای جامعه نیز خواستار برداشتن پیام‌های نفرت محور از کنار جاده هستند.

شبکه میان ادیانی بروکفیلد نیز گفت: این نخستین باری نیست که پلاکاردهای اسلام‌هراسی در این منطقه مسکونی قرار داده می‌شوند. پیش از این نیز چندین تن از ساکنان محلی نسبت به گذاشته شدن پلاکاردهای تنش‌زا در این منطقه شکایت داشته‌اند، اما پلیس به آن ها گفته که حق آزادی بیان مانع از مداخله آن‌ها می‌شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha