شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ دبیرکل موسسه محبین اهل بیت(ع) بنگلادش با تاکید بر اینکه خداوند از ما خواسته که در راه او صادق باشیم، گفت: اگر کنار هم ایستاده و دست در دست هم دهیم می‌توانیم برکات محبت اهل بیت(ع) را دیده و دوباره با هم متحد باشیم

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شاه صوفی احمد سید نعیم الدین، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری‌ها»، که در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد غلبه طرفداران حقیقت هستیم تصریح کرد: امروز منافقان به جامعه مسلمانان نفوذ کرده و در حال توطئه هستند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ پیروان اهل بیت(ع) همیشه در معرض توطئه ها و دشمنی منافقین قرار داشتند افزود: این مساله پنهان نیست و آنچه که مشخص است این بوده که پیروان اهل بیت(ع) همیشه پیروز بوده اند و این قانونی در اسلام است.

دبیرکل موسسه محبین اهل بیت(ع) بنگلادش اظهار کرد: محبان اهل بیت(ع) به خاطر اینکه راه راستین اسلام را در پیش گرفته‌اند همیشه پیروز هستند؛ ما مسلمانیم  باید به عنوان اعضای یک خانواده در کنار یکدیگر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خداوند از ما خواسته که در راه او صادق باشیم، اذعان کرد: اگر کنار هم ایستاده و دست در دست هم دهیم می‌توانیم برکات محبت اهل بیت(ع) را دیده و دوباره با هم متحد باشیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha