شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمیون

کارشناس افغانستانی گفت: عملکرد و جهاد فاطمیون همواره بی ریا بود که اینگونه مقبول درگاه الهی قرار گرفته است و ما به پیام جامع، متواضعانه، همه‌جانبه و عالی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شکست گروه تکفیری صهیونیستی داعش بعد از گذشت 6 سال به همت دلاورمردانی از اقصا نقاط جهان اسلام همچون سوریه ، عراق ، افغانستان و پاکستان انجام شد.

از جمله افرادی که مظلومانه و غالبا گمنام در راه نابودی داعش در عرصه جهاد با دشمنان اسلام حضور داشتند رزمندگان افغانستانی تحت عنوان لشگر فاطمیون بودند. تواضع، گمنامی و اخلاص خصیصه مشترک رزمندگان مهاجری است که با عشق دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مهاجرت دیگری دست زدند.

دکتر سید وحید ظهوری حسینی ، کارشناس اهل کشور افغانستان عضو موسس و مسئول بنیاد علمی فرهنگی کوثر، با اشاره به پیروزی پر افتخار محور مقاومت در منطقه و شکست گروه تکفیری صهیونیستی داعش در گفت و گو با سرویس بین الملل حوزه به نقش ارزشمند فاطمیون در جهاد با تکفیری ها پرداخت.

وی در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل حوزه گفت: در ابتدا فتح و نصرت سپاه اسلام دربرابر شقی ترین جنود شیطانی داعش آمریکایی- اسراییلی و سعودی را بر شما و همه مسلمین محمدی و علوی تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به نقش برجسته و مهم فاطمیون گروه های رزمنده افغانستانی ادامه داد: یکی از دغدغه های من همواره این بوده که  نقش و جایگاه لشگر فاطمیون باید بهتر و بیشتر تبیین شود.

کارشناس افغانستانی گفت: در شرایط کنونی هم شمیم مظلومیت فاطمیون به مشام می‌ رسد و از خداوند می خواهیم درثواب اخلاص گمنامان فاطمیون به ما هم بهره‌ای نصیب بفرماید.

دکتر ظهوری با اشاره به نامه ارزشمند سردار حاج قاسم سلیمانی خطاب به رهبر معظم انقلاب و اعلام نابودی داعش گفت: حاج قاسم سلیمانی خوب می‌داند که کار فاطمیون بی‌ریا است و از هیچ کس توقعی ندارند بلکه خداوند مزدشان را داده و خواهد داد و خود سردار سرافراز اسلام هم خیالش از این بابت راحت است.

کارشناس افغانستانی در پایان گفت: عملکرد و جهاد فاطمیون همواره بی ریا بود که اینگونه مقبول درگاه الهی است  و ما به پیام جامع، متواضعانه، همه‌جانبه و عالی سردار حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کنیم و جای تشکر دارد.

شایان ذکر است، پیش از این سردار حاج قاسم سلیمانی در دیدار با خانواده شهید توسلی در خصوص نقش با اهمیت فاطمیون گفت: فاطمیون یک کوثر، یک خیر ارزشمند نه‌ تنها برای مسلمانان در اینجا، بلکه برای کل جهان اسلام است. این اقدام اثر فوق‌العاده‌ای داشت که در حال حاضر برخی تأثیر این نیرو را نمی‌فهمند اما بعداً تأثیر آن را در دفاع از جهان اسلام متوجه می‌شوند.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha