پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب

حوزه/ دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: همان طور که مالک اشتر در رکاب حضرت علی(ع) فعالیت می کرد، سردار حاج قاسم سلیمانی هم مالک اشتر زمان است و در راستای اهداف راهبردی مقام معظم رهبری تلاش و مجاهدت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مساله تکفیری ها» گفت: این اجلاس برای نخستین بار در تاریخ اسلام تشکیل شده که توانسته همه مذاهب و فرق مختلف اسلامی را که یکی از ارکان اعتقادی آنها محبت اهل بیت(ع) است در یک اجلاس دور هم جمع کند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی ادامه داد: این اجلاس مستقیما ترویج محبت اهل بیت(ع) را در بردارد و در مقابله با کسانی است که محور اعمال شیطانی را دشمنی اهل بیت(ع) گذاشته اند.

وی با اشاره به فعالیت وهابیون، تصریح کرد: وهابیت احیا جاهلیت قبل از اسلام است و همان دشمنی که با پیامبر(ص) داشتند در حال حاضر با پیروان اهل بیت(ع) دارند و کارشان به جایی رسیده که هر فردی که محب اهل بیت(ع) باشد به صورت فجیع از بین می برند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به مصادف شدن این اجلاس با پیروزی نهایی در عراق و سوریه و برچیده شدن بساط داعش، گفت: امروز  فرصت بسیار خوبی است که علما و دانشمندان اسلام از فرق و مذاهب محتلف در این اجلاس، در خصوص آینده اسلام و محبت اهل بیت(ع) به عنوان محور اصلی وحدت و مقابله با خشونت بحث و تبادل نظر کنند.

وی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست تلاش کردند تا از اسلام چهره ای درست کنند که تا دنیا تصور کند اسلام واقعی داعش است، در حالی که روح اسلام از آنها بیزار بوده و داعش هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

ولایتی به رشادت های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: همان طور که مالک اشتر در رکاب حضرت علی(ع) فعالیت می کرد، سردار حاج قاسم سلیمانی هم مالک اشتر زمان است و در راستای اهداف راهبردی مقام معظم رهبری تلاش و مجاهدت می کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha