پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر محمد العاصی

حوزه/ اندیشمند آمریکایی گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست پیروزی مهمی را رقم بزند، پیروزی بزرگی که قرن ها مسلمانان به دنبال آن بودند و تصورش را هم نمی کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر محمد العاصی، عصر امروز در اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری ها»، در تهران اظهار کرد: حضرت محمد(ص)،  حجت و دلیل ما در پذیرش اسلام است.

وی افزود: اگر از خود بپرسیم که آیا ایشان خاندان و اهل بیت خود را دوست داشت یا خیر، آنگاه به پاسخ بسیاری از سوالات خود می رسم، چرا که همه مسلمانان معتقدند جواب این سوال مثبت است.

این اندیشمند آمریکایی با بیان اینکه هرج و مرج طلبان می خواهند روابط داخل دنیای اسلام را بازیچه قرار دهند گفت: آنها در بعد تاریخی و اجرایی وارد میدان شده اند و می کوشند تا وحدت مسلمانان را بر هم زنند.

وی با اشاره به پپیروزی جبهه مقاومت، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران توانست پیروزی مهمی را رقم بزند، پیروزی بزرگی که قرن ها مسلمانان به دنبال آن بودند و تصورش را هم نمی کردند.

العاصی با بیان اینکه 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، خاطرنشان کرد: پیروزی نهضت اسلامی سبب شده ملی گرایان، نژادگرایان و تفرقه افکنان بیشتر وارد میدان شوند و فعالیت هایشان را افزون تر کنند.

این اندیشمند آمریکایی، تکفیر گروهی از مسلمانان توسط گروهی دیگر از اهل اسلام را تفکری وحشتناک و جنونی عقلی دانست و افزود: همه مسلمانان از این اندیشه رنج می برند ولی به برکت مجاهدت های فراوان، این جریان عقب نشینی کرده است.

انتهای پیام۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha