جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب بسیجی

حوزه/ همایش بزرگ طلاب بسیجی،روحانیون و ائمه جماعات امشب با حضور طلاب بسیجی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش بزرگ طلاب بسیجی ، روحانیون و ائمه جماعات در هفته بسیج شامگاه چهارشنبه در سالن  اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

در این مراسم که پس از نماز مغرب و عشا آغاز شد ،حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به سخنرانی پرداخت.

سردار احمدی فرمانده سپاه قم، حجت الاسلام طیبی فر فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع)، حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه قم و طلاب و اساتید حوزه علمیه در این مراسم حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه نقش مقام معظم رهبری و راهبرد هوشمندانه ایشان در تحولات منطقه بسیار مهم است، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی در صحنه عملیات جنگ سوریه و عراق را مدیریت کرد، سردار سلیمانی سرلشکرهای سوری را جمع کرد و آنها را علیه داعش بسیج کرد.

در پایان این همایش همچنین پایگاه بسیج مدرسه علمیه صدوقی، مدرسه علمیه عترت و مدرسه علمیه فاطمی به عنوان پایگاه های نمونه بسیج انتخاب شدند و سجاد جلیلان، مجتبی ویژه، سید علی بدری ،حمید سراجه و  فرهاد نظری به عنوان طلاب بسیجی نمونه انتخاب شدند.

حجت الاسلام عالمی، حجت الاسلام وحید نجف زاده، حجت الاسلام حسین کریمی به نمایندگی از ائمه جماعات بسیجی استان قم نیز در این مراسم تجلیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha