جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رژیم سعودی

حوزه/ دکتر جربا با بیان اینکه دولت سعودی به دنبال این است که مردم مسأله فلسطین را به فراموشی بسپارند، گفت: این توطئه خنثی نمی‌شود، مگر اینکه متحد باشیم، در غیر این صورت ملل اسلامی تجزیه خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر جربا، عصر امروز در اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها» در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، با اشاره به اقدامات ایران در برخورد با توطئه‌افکنی دشمنان، اظهار کرد: من از ایران تشکر می‌کنم، چرا که اقدامات آن موجب شد توطئه دشمنان از جمله آمریکا به نتیجه نرسد.

وی با بیان اینکه دولت سعودی به دنبال این است که مردم مسأله فلسطین را به فراموشی بسپارند، گفت: این توطئه خنثی نمی‌شود، مگر اینکه متحد باشیم و اگر متحد نشویم، ملل اسلامی تجزیه خواهند شد.

اندیشمند عربستانی اظهار کرد: با توجه به تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان تمامی شرکت‌کنندگان بر این مساله تاکید دارند که وحدت اسلامی موجب پیروزی‌های چشمگیر در حوزه مقاومت اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های ملت‌های مسلمان با محوریت مسائل روز در این کنفرانس‌ مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: جهان اسلام باید با هم در راستای رفع دغدغه ملل مسلمان متحد و یکپارچه شوند.

دکتر جربا با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ محبت اهل بیت(ع) در جوامع اسلامی، خاطرنشان کرد: این تفکر به عنوان تفکری راهبردی است که مبنای آن یاری‌رساندن به مظلومان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha