جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست «ارزیابی چالش‌های دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایلینوی

حوزه/دانشجویان دانشگاه ایالتی غرب ایلینوی پنجشنبه این هفته نشستی با عنوان «ارزیابی چالش‌های پیش روی دانشجویان مسلمان و لاتین»، برگزار می کنند و در این رویداد به بررسی مشکلات و مسائل مربوط به اقلیت‌ها و مهاجران خواهند پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست «ارزیابی چالش‌های پیش‌روی دانشجویان مسلمان و لاتین» در دانشگاه ایالتی غرب ایلینوی در آمریکا برگزار خواهد شد. در این گردهمایی که پنج‌شنبه 30 نوامبر، در ساعت 1 بعد از ظهر آغاز خواهد شد، یک امام جماعت از مسجد محلی به همراه یک بانوی اسپانیایی‌تبار به صحبت پرداخته و مشکلات پیش‌روی مهاجران و پناه‌جویان دو گروه مسلمانان و قومیت‌های آمریکای لاتین را در ایالات متحده مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

سعد بیگ مدیر امور مذهبی در مرکز اسلامی این دانشگاه به همراه چند تن از اساتید دیگر و شخصیت‌های مذهبی دانشگاه در این نشست صحبت خواهد کرد.

لزلی اورایان استاد مشاور امور تحصیلی و از برگزار کنندگان این رویداد گفت: یک پروژه درسی الهام بخش برای دانشجویان ، برگزاری این نشست بود. در کلاس مبانی مشاوره، یک پروژه تحصیلی نیاز به فعالیت گروهی و حمایتی داشت. براساس این پروژه، دانشجویان تصمیم گرفتند بر مسائلی تمرکز کنند که امروزه برخی اقلیت‌ها در جامعه آمریکا را در معرض محرومیت قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: به این ترتیب آنها با دو گروه سرویس دانشجویی و انجمن مدیریتی دانشجویان همکاری کردند تا به درک فرهنگی درستی در رابطه با دو اقلیت دانشجویان مسلمان و آمریکای لاتین دست یابند که در یک سال گذشته بیش از سایر جوامع در آمریکا در معرض استرس و تنش قرار داشته‌اند.

شرکت در این همایش که در سال همایش‌های دانشگاه برپا می‌شود، برای عموم آزاد اعلام شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha