جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی نژاد

حوزه/ در آئین تودیع و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، حجت‌الاسلام علی نژاد به عنوان جایگزین حجت‌الاسلام دبیری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیین تودیع و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، امروز با حضور، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجج اسلام و المسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و دیگر مسئولان استانی در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام دبیری، به عنوان مدیر سابق تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سالیان گذشته پرداخت.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد، به عنوان مدیر جدید این دفتر نمایندگی، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان برای ترویج مکتب تشیع، اظهارداشت: استان خوزستان از ابتدای انقلاب تا به امروز، همواره مورد هجوم دشمن چه در عرصه سخت و چه در حوزه جنگ نرم فرهنگی بوده است، اما خدا را شکر می‌کنیم که مردم عزیز خوزستان همواره در دفاع از ولایت و کشور سربلند بوده امروز نیز در مواجهه با تهاجمات فکری دشمنان نیز استوار، پیشتاز و پیروز خواهیم بود.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در ادامه این مراسم، با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام دبیری، عرصه کار تبلیغی در استان خوزستان را بسیار وسیع و گسترده دانست و تصریح کرد: خوشبختانه حوزه علمیه این استان به واسطه حمایت‌های محسوس آیت الله موسوی جزایری، پیشرفت‌های بسیار ملموسی در مواجهه با دشمنان و پاسخ‌گویی به نیازهای فکری مردم داشته است.

 در ادامه این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، با تأکید بر اینکه ضرورت کار تبلیغی در استان خوزستان به مراتب گسترده‌تر از سال‌های پیش است، اظهارداشت: امروز وضعیت کار فرهنگی-تبلیغی در خوزستان نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت و متمایز است؛ چراکه پیاده‌نظام‌های فکری دشمن در خوزستان دوباره به راه افتاده و این بار با قدرتی بیشتر قصد تخریب بنیادهای اعتقادی مردم را دارند؛ از این رو لازم است سیاست و برنامه‌های گسترده جدیدی در رابطه با مقابله با جنگ نرم جدید دشمن، راه‌اندازی شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم، از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیرضا دبیری تقدیر و طی حکمی، حجت‌الاسلام پیمان علی نژاد به عنوان رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-نمایندگی خوزستان، منصوب شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاضل موسائیان جبار IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    یه وقت بدید میخوام با حاجی صحبت کنم حقمو خوردن
  • فاضل موسائیان جبار IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    0 0
    لطفا یک وقت برام تنظیم کنید میخوام با دکتر جلیل علی نژاد صحبت کنم الان ۳روزه نشستم دم مسجد ولایت