پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین، با صدور بیانیه ای خواستار مشارکت مردم بحرین در تظاهرات روز جمعه و بیان موضع خود در دفاع از قدس و فلسطین شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای خواستار مشارکت مردم بحرین در تظاهرات روز جمعه و بیان موضع خود در دفاع از قدس و فلسطین شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص قدس، آزمایش مهمی برای اصالت و کرامت امت اسلام و اثبات میزان ارتباط و اهتمام آن به ارزش ها و هویت اسلامی است؛ این پروژه، از سوی دیگر نشان می دهد که آمریکا تا چه اندازه امت اسلامی، کشورها، مؤسسات و ملت های آن را کوچک و ضعیف می داند.

مسئله فروش قدس و مقدسات آن با یک تکان دادن قلم، نشان از کنترل و تسلط بر امور جهان، از سوی گروهی سبک‌سر و بی تدبیر دارد و حاکی از ارتباط آنها در مدیریت تروریسم، فساد و استبداد در واقعیت زندگی متمدنانه ای است که از ده ها سال پیش در آن به سر می بریم.

آنچه اتفاق افتاده، بیانگر عمق دشمنی دولت آمریکا با اسلام و مسلمانان از یک سو و شرط‌بندی نظام آمریکا با یهودیان صهیونیست از سوی دیگر است به گونه ای که جرأت مصادره مقدسات مسلمانان و اراضی آنان را پیدا کرده است و هیچ توجهی، به تمامی فراخوان ها و دعوت ها نمی کند. آمریکا هیچ درکی از این فراخوان ها ندارد و تمامی کشور های جهان حتی کشور های هم‌پیمان را کنار می زند.

ما یقین کامل داریم که رژیم صهیونیستی رو به نابودی است و فلسطین به آغوش اسلام باز خواهد گشت و این وعده الهی است و خداوند در وعده خود تخلف نخواهد کرد.

ما از ملت مسلمان و غیرتمند خود می خواهیم، برای بیان موضع خود در دفاع از قدس و فلسطین که در واقع نوعی دفاع از تمامی امت، گذشته و حاضر و آینده آن است، در تظاهرات روز جمعه مشارکت کنند تا با قدرت تمام، موضع ملت اصیل و پایدار ما را در قبال مسئله اصلی امت اسلامی، بیان کنند.

وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ

علماء البحرين

16آذر 1396

7 دسامبر 2017 م  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha