جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمایت از قدس

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و روحانیت ایلام با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، آن را موجب ناامنی بیشتر در منطقه دانسته و خواستار وحدت وهمبستگی امت اسلامی برای مقابله با این توطئه شوم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و روحانیت استان ایلام، در بیانیه ای، با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتش از تل‌آویو به این شهر، آن را موجب ناامنی بیشتر در منطقه دانسته و خواستار وحدت وهمبستگی امت اسلامی برای مقابله با این توطئه شوم است.

متن بیانیه در ادامه می آید:

بسمه تعالی

قدس قبله اول مسلمانان و پاره تن اسلام است. این شهر به دست ملحدین اشغال و در تاریخ جراحات بسیار برپیکر دارد، اما هویت خود را حفظ کرده و همواره پاره تن اسلام بوده و خواهد بود .

اقدام اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خشم کشورهای اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان را برانگیخت.

فرمایش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای که فرمود فلسطین آزاد می شود و اسرائیل نابود خواهد شد، به امت اسلام امید بخشید وباعث ترس دردل نظام سلطه به ویژه آمریکا و اسرائیل  شده است، لذا با این دستورترامپ ذلت آمریکا و نابودی رژیم اشغالگر قدس سرعت می گیرد.

مدیریت حوزه علمیه و روحانیت استان ایلام با محکوم کردن اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارتش از تل‌آویو به این شهر، آن را موجب ناامنی بیشتر در منطقه دانسته و خواهان وحدت وهمبستگی امت اسلامی برای مقابله با این توطئه شوم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha