پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س)

حوزه/ اقدام ایالت متحده آمریکا نشانه ضعف جبهه استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) به این شرح است:

بسمه تعالی

امام خمینی(قدس سره) : “چه ننگ است برای دولت‌های اسلامی، که آمریکا‌ قبله‌گاه اول آنان را غصب نموده و با کمال وقاحت در مقابل همه آنان قدرت‌نمایی کند”.

امام خامنه ای (حفظه الله) : “مسئله‌ی فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی دنیای اسلام و امّت اسلامی است. همه موظّفند از فلسطین و آزادی فلسطین و نجات ملّت فلسطین دفاع کنند و برایش مجاهدت کنند و کار کنند”.

اقدام سخیف و جنگ طلبانه رییس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر رسوا کردن ماهیت شیطان صفتی دولت ایالات متحده آمریکا، نشان داد دولت این کشور تحت سیطره کامل لابی صهیونیسم جهانی و در خدمت اهداف و سیاستهای شوم آنان می باشد. ضمن محکومیت شدید این عمل غیرانسانی، مطالب زیر را یادآور می شویم:

  این اقدام ایالت متحده آمریکا نشانه ضعف جبهه استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه در مقابل جبهه مقاومت اسلامی است. شکست های پی در پی آمریکا در منطقه ی آسیای غربی و نابودی فتنه های آنها در عراق و سوریه و یمن و … بوسیله جوانان مجاهد جبهه متحد مقاومت اسلامی، مانع از ایجاد سپر دفاعی امنی برای رژیم غاصب صهیونیسم شده و ملت های اسلامی را بیش از پیش متحدتر و راسخ تر برای نابودی این غده سرطانی و آزادسازی قدس شریف کرده است. این اقدام بی خردانه ترامپ، بطور قطع سرعت نابودی رژیم غاصب اسراییل را بیش از پیش نموده است.
    خطاب به امت حزب الله ایران و دیگر کشورهای اسلامی و همچنین دولتمردان و سردمدارن کشورهای اسلامی اعلام می داریم بنا بر فرموده قرآن (وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ – ۱۲۰ بقره) راه نابودی این رژیم غاصب عدم پیروی و پذیرش نقشه های شوم آنان و مقاومت در برابر جبهه استکبار است که در اینصورت نصرت الهی شامل امت حزب الله اسلام خواهد شد و ” بی تردید فلسطین آزاد خواهد شد”.
    در پایان ضمن اعلام به دولتمردان و سیاستمداران دنیای اسلام مبنی بر وحدت بیشتر دول و کشورهای اسلامی برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیست و کمک به احیای عزت مسلمانان، به دولتمردان خودفروخته و سرمست قدرت بعضی دول عربی اخطار می دهیم؛ پیروزی اسلام بر دشمنانش وعده قطعی الهی قرآنی است، خود را در معرض سیل خروشان امت اسلام قرار ندهید و از فتنه انگیزی و حمایت از این رژیم غاصب غیرانسانی وحشی دست بردارید و به دامن حق و دنیای اسلام برگردید و خود و ملتهای خود را در معرض نابودی قرار ندهید.

والسلام علیکم و رحمۀ الله

شورای تبیین مواضع بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س)

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha