جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: سفر جانسون از طرف استعمار پیر به طور قطع و یقین با اهداف پنهان در جهت منافع انگلستان بوده است. این سفر در پوشش شعارهای عوام‌پسند و با تبلیغات گسترده بی‌بی‌سی صورت گرفت و ابعاد موذیانه آن با توجه به سوابق گذشته، بعدها مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، به توطئه های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: آمریکا در رابطه با کشورهای اسلامی و مسلمان از جمله ایران کارنامه‌ای بسیار ننگین دارد و باید در برابر نقشه های شوم  و خطرناک آنها هوشیار باشیم.

وی افزود: هفتاد سال است که دشمنان قرآن، در قلب جهان اسلام و در داخل کشورهای اسلامی، ویروسی سرطانی را جای داده و حمایت و پشتیانی می کنند تا از توسعه اسلام جلوگیری شود و  ندای آزادی خواهی به گوش مظلومان نرسد. در همین ایام نیز شاهد هستیم که در کشورهای اسلامی توطئه شان رو به فزونی می گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین به سفر وزیر امور خارجه انگلستان به ایران نیز اشاره کرد و بیان داشت: سفر جانسون از طرف استعمار پیر به طور قطع و یقین با اهداف پنهان در جهت منافع انگلستان بوده است. این سفر در پوشش شعارهای عوام‌پسند و با تبلیغات گسترده بی‌بی‌سی صورت گرفت و ابعاد موذیانه آن با توجه به سوابق گذشته، بعدها مشخص خواهد شد.

حجت الاسلام محبی اظهار کرد:این سفر بصورت زنجیره ای بعد از چند کشور صورت گرفته و این بدان معنا است که وزیر خارجه انگلیس با ماموریت از پیش تعیین شده منطقه‌ای، به ایران آمد و موضوع سفر موارد ابتدایی نیست.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی سبب شد تا ملت ایران و حتی سایر مللی که به موج بیداری پیوسته‌اند، متوجه شوند که استقلال و آزادی مردم هر کشوری وابسته به خودشان است و به هیچ عنوان کشورهای زورگو نمی‌توانند بر حق‌طلبان حکمرانی کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha