جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور در مناطق زلزله زده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه برودت هوا به اندازه ای است که در چادرها به سختی می توان زندگی کرد و نیاز مهم و ضروری مردم مناطق زلزله زده ساخت مسکن است که باید تسریع شود.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در حاشیه بازدید از  مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: طی بازدیدهای انجام شده از روستای زلزله زده، اغلب زلزله زدگان زیر چادر زندگی می کنند و بخشی از آنان نیز در کانکس های اهدایی مردم اسکان یافته اند که باید مسئولین در این شرایط آب و هوایی اقدام جدی در خصوص مسکن انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته خدمات خوب و ارزشمندی به ساکنان مناطق زلزله زده ارائه دهد که باید این تلاش ها تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به این که زلزله اخیر موجب خسارت سنگینی به هموطنان ما در استان کرمانشاه شد و ضروری است کمک رسانی به آسیب دیدگان استمرار یابد، افزود: حمایت های مردمی باید ادامه پیدا کند تا آلام زلزله زدگان تسکین یابد.

حجت الاسلام کاظم لو  با تاکید بر این که رفع نیازمندی های مناطق زلزله زده شمال غرب کشور مستلزم مشارکت و همکاری مردم و مسئولان است، ادامه داد: مسئولان باید با تمام توان جهادی خدمت کنند و لحظه ای برای خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: کشور ایران در اکثر مناطق، روی گسل زلزله قرار دارد، بنابراین باید آمادگی مردم در برخورد مناسب و به موقع با این پدیده بیشتر شود و آموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی اظهار کرد: وقوع زلزله های مختلف در کشور برای تمام مسئولان و مردم یک هشدار است که باید زیر ساخت های لازم در پیشگیری از خسارت ها و تلفات فراهم شود.

حجت الاسلام کاظم لو  در پایان گفت: همدلی، مهربانی و نوع دوستی مردم ایران در کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه همچون شکوه پیاده روی اربعین، جامعه جهانی را مبهوت کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha