جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای نهادهای حوزوی ایلام

حوزه/ در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان ایلام بر ضرورت جذب منابع و درآمدهای پایدار در راستای حفظ استقلال حوزه و خدمت رسانی به طلاب تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان ایلام با اشاره به راهکارهای تعامل بیشتر بین این نهادها، گفت: ارتباط ما با کسانی است که در آینده باید مبلغ دین خدا باشند و در مسیر ترویج و تبلیغ معارف ناب اهل‌بیت(ع) قدم بردارند؛ با این نگاه و اعتقاد است که خدمت برای طلاب، شیرین‌ترین کار برای ماست.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به محرومیت های مختلف استان، افزود: باید برنامه های مؤثری را با تعامل و همکاری همه نهادهای حوزوی برای فرهنگ سازی موضوعات وقف، تشویق خیرین، خمس و ... انجام دهیم.

حجت الاسلام نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین نیز در سخنانی گفت: اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به طلاب و خانواده‌های آنان انجام می‌گیرد ولی تعداد مراجعات بسیار زیاد است و توان کمک‌رسانی کامل و مطلوب وجود ندارد.

وی افزود: باید در این شورا برنامه‌ریزی برای جذب منابع و درآمدهای پایدار در راستای حفظ استقلال حوزه و خدمت رسانی به طلاب صورت گیرد.

بر پایه این گزارش، در این جلسه همچنین دیگر مسئولان نهادهای حوزوی استان ایلام به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha