پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: یکی از اصول اساسی و بسیار مهم و حیاتی که در مراکز علمی و حتی حوزه های علمیه، مغفول واقع شده و مهجور مانده؛ مسئله پژوهش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی، صبح امروز به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار عنوان داشت: یکی از اصول اساسی و بسیار مهم و حیاتی که در مراکز علمی و حتی حوزه های علمیه، مغفول واقع شده و مهجور مانده مسئله پژوهش است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ادامه داد: با توجه به این موضوع مهم که سرعت مسائل جدید و نوظهور از سرعت پژوهشگران بسیار بیشتر است، حتی در موضوعات قدیمی هم مسائل حل نشده زیادی وجود دارد، بنابراین می طلبد که به دانشمندان و اساتید فعال در این عرصه؛ فن پژوهش آموزش داده شود.

وی تصریح کرد: اساتید و فعالین عرصه پژوهش که بدون فن لازم به تحقیق می پردازند نه تنها مشکلی را حل نمی کنند، بلکه ایجاد مشکل هم می کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار در پایان گفت: باید با تمرین پژوهش؛ این فن کارگشا و کلید حل مسائل را از قوه به فعل در بیاوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha