پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد، گفت: کشور ما کشوری اسلامی است و اگر کار و خدمت در آن برای رضای خدا باشد، عبادت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، صبح امروز در دیدار مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان شمالی و جمعی از کارکنان وزارت دفاع در استان اظهار داشت: کار و خدمت برای رضای خدا، عبادت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان باشد، افزود: کشور ما کشوری اسلامی است و اگر کار و خدمت در آن برای رضای خدا باشد، عبادت است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر اینکه رضای خدا و خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، گفت: دنیا پلی است که روزی از آن عبور خواهیم کرد و انسان عاقل کسی است که برای بعدازآن سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در تلاش است تا تعاملات و کارها را در قالب اسلام به رخ دنیا بکشد و می‌خواهد ثابت کند که با محوریت دین مبین اسلام٬ می‌توان تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تاکید کرد: دین اسلام تنها دین عبادت و راز و نیاز و سجده نیست، بلکه خدمت به خلق٬ سرلوحه کار آحاد مسئولان و مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین با بیان اینکه خدمت به نیروهای مسلح ارزشمند است، افزود: خدمت به نیروهای مسلح که حافظ امنیت و پاسبان حریم کشور اسلامی هستند ارزشمند و شیرین است.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امید دادن و رسیدگی به امور بازنشستگان به‌ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح افتخار بزرگی است و این خدمت، خدمتی الهی است.

امام‌جمعه بجنورد بر استفاده از تجربیات افراد با تجربه و خدمتگزارانی که مدت‌ها به این نظام خدمت‌رسانی کرده‌اند، گفت: این خدمت به نیروهای مسلح و یادگاران دوران دفاع مقدس٬ موضوعی  ضروری است و این عزیزان بر گردن همه ما حق دارند و حمایت و استفاده از تجربیات آن‌ها، برای ادامه مسیر تعالی و رشد جامعه اثرگذار است .

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در راه حمایت از بازنشستگان٬ به‌ویژه قشر نیروهای مسلح٬ خدمات شایسته‌ای انجام شده است و باید این روند ادامه داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به آیات و روایات، ارزش والای جهاد و مجاهدت در دین اسلام، بر لزوم تکریم و تعظیم مجاهدان و نیروهای مسلح تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha