جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: امروزه بدحجابی و بی حجابی در سطح جامعه گسترش یافته است و متاسفانه برخی از زنان با چنان پوشش ها و آرایش های نامناسب در جامعه حاضر می شوند و گویا در این زمینه نیز با هم رقابت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه خواهران شهرستان تاکستان به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف به شیرینی زندگی و تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کند و جامعه را سالم نگه می‌دارد.

مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان افزود: امروزه بدحجابی و بی حجابی در  سطح جامعه گسترش یافته است و متاسفانه برخی از زنان با چنان پوشش ها و آرایش های نامناسب در جامعه حاضر می شوند و گویا در این زمینه نیز با هم رقابت دارند.

وی ادامه داد: شبکه های ماهواره ای همیشه جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر بیننده را رمزهای ابقای خود دانسته و با استفاده از روش های جدید، باورهای غلط  را در مورد زیباتر شدن با بد حجابی، به مخاطبان خود ارائه می دهند.

حجت الاسلام علی بخشی افزود: با توجه به اینکه تاکیدات زیادی در قرآن و احادیث نسبت به مسئله حجاب شده است، ولی هنوز بسیاری از افراد با پوشش  نامناسب در جامعه حاضر می شود که یکی از علت های آن جابجایی ارزش با ضد ارزش دربین خانواده ها است.

استاد حوزه علمیه قزوین به نقش ماهواره در ترویج بی حجابی در سطح جامعه اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه در منازلی که ماهواره وجود دارد، پوشش و آرایش افراد از سریال ها ود یگر برنامه ها الگو برداری شده و حتی رفتار خانواده را تغییر می دهد  که در نهایت  منجر به طلاق و از هم پاشیدگی بنیان خانواده ها می شود.

وی تصریح کرد:  اگر پدران و مادران نسبت به مسئله حجاب و سایر ارزش های جامعه بی توجه باشند، فرزندان نیز پیرو رفتارهای آنان بوده و نسبت به  این امر بی تفاوت می باشند، از این رو باید مسئله حجاب را در محیط خانواده نهادینه کرد و در امر حجاب به فرزندان آموزش های لازم داده شود.

حجت الاسلام علی بخشی تصریح کرد:  مسئله عفاف و حجاب برای حفظ هویت اسلامی ما ضروری است و به همین دلیل جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف از سوی دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha