چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که سران فتنه ۸۸ هماهنگ با دشمن عمل کردند، تصریح کرد: هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم با ایمان و بصیر در صحنه، فتنه گران را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین  علی عباسی، صبح امروز در جلسه  ستاد هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی، در حوزه علمیه قزوین، به این حماسه ماندگار وفراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نهم دی روزی به یاد ماندنی و تاریخی در تاریخ نظام اسلامی اسلامی است که با امداد غیبی الهی بساط چند ماهه فتنه گران را جمع کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به حضور خودجوش مردم با بصیرت ایران اسلامی در دفاع همه جانبه از انقلاب و ولایت، ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از عناصر داخلی و پیاده نظام خود در داخل کشور و صف آرایی در حوزه بین الملل، هجمه ای بسیار بزرگ را بر نظام اسلامی وارد کردند، اما با هدایت های پیامبر گونه مقام معظم رهبری، کم کم غبار فتنه فرو نشانده شد.

وی تصریح کرد: نهم دی تجلی بصیرت مردم ایران اسلامی و اوج پیوند آنها با ولایت است و تا این عنصر مهم در میان ملت ایران وجود دارد، دشمنان به رغم برخورداری از همه امکانات برای فشار علیه ملت ما، هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  کاسه صبر ملت ایران پس از اهانت فتنه گران به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع) و روز عاشورا لبریز شد و با حضور با بصیرت بی نظیر مردم، بساط این عوامل خودفروخته دشمنان جمع گردید.

وی خاطرنشان کرد: هنجارشکنی و عبور از قانون و ایستادگی برابر حاکمیت، شاخص دیگر‌ شکل‌دهنده فتنه 88 بود. جریان فتنه از این طریق خسارت های سنگین سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی در ابعاد داخلی و خارجی به نظام تحمیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: جریان فتنه با بد نام ترین گروهک ها و جریان های ضد نظام هماهنگ شدند و همه دولت های غربی و مراکز جاسوسی و سفارتخانه های آنها در تهران با آنها هماهنگ عمل کردند و این همکاری آشکار و علنی بود، به طوری که بسیاری از عناصر آنها در آشوب ها دستگیر و بر نقش خود در فتنه اعتراف کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم ایران در سخت ترین شرایط از کربلا، عاشورا و امام حسین  (ع) قدرت گرفته اند و هیچ رویداد و حادثه ای نمی توانست مثل حادثه روز عاشورا ملت ایران را در 9 دی به حرکت درآورد،  بنابرایـن احساسی که در 9 دی بـه جریـان افتاد با روح عاشورایی در آمیخته شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha