پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی سندی

حوزه/ حجت الاسلام سندی گفت: گرایش ننگین رژیم آل خلیفه و مزدوری این رژیم برای پیشبرد اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست برداشتن آنها از قدس و فلسطین نشان دهنده میزان فروپاشی اخلاقی و سیاسی آل خلیفه است و این که آنها آماده اند برای حفظ قدرت خود به تمام مقدسات حمله کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید مرتضی سندی عضو ارشد جریان الوفاء الاسلامی بحرین در گفتوگوی تلویزیونی گفت: گرایش ننگین رژیم آل خلیفه و مزدوری این رژیم برای پیشبرد اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی و دست برداشتن آنها از قدس و فلسطین نشان دهنده میزان فروپاشی اخلاقی و سیاسی آل خلیفه است و این که آنها آماده اند برای حفظ قدرت خود به تمام مقدسات حمله کنند.

وی در ادامه سخنان خود پیام وزیر امور خارجه بحرین در صفحه توییتر را محکوم کرد. این وزیر آل خلیفه مدعی شده بود تا زمانی که خطری مانند جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، مواجهه با آمریکا در شورای امنیت در مورد یک مسئله فرعی مانند قدس معنایی ندارد.

حجت الاسلام سندی ادامه داد: همراهی آل سعود و آل خلیفه نیز ائتلافی ننگین و توطئه ای به سود رژیم صهیونیستی و تنها گذاشتن آشکار مسئله قدس و فلسطین است و البته این یک بحران و چالش است که به سرنگونی آل خلیفه منجر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از مردم بحرین به خاطر بزرگداشت عید شهدای بحرین قدردانی و تشکر کرد و تاکید کرد رژیم آل خلیفه هرگز نخواهد توانست این روز بزرگ را تحریف کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha