جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان قزوین از برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها حمایت از نشر و ترویج فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف به‌ویژه طلاب و استادان است.

خانم مهدویمنش در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب حوزه خواهران قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاهها، حمایت از نشر و ترویج فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف بهویژه طلاب و استادان است.

وی افزود: چهارمین نمایشگاه کتاب حوزه علمیه خواهران استان قزوین با همکاری نشر هاجر در بخش های فلسفه، اخلاق، فقه، تفسیر، علوم تربیتی، زنان و خانواده، بخش تخصصی کودکان و نرم افزارهای نور برپا شده و به مدت یک هفته برای بازدید علاقهمندان به مطالعه و کتابخوانی دایر است.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان طلاب اشاره کرد و افزود: برای خلق یک اثر پژوهشی و علمی، آن هم با توجه به نیازهای جامعه، نخستین گام، مطالعه و مراجعه به کتاب‌های کاربردی و مفیدی است که حاصل تحقیق سال‌ها عمر پژوهشگران نخبه ای است که این بستر را برای دیگران فراهم کرده‌اند.

خانم مهدوی منش تصریح کرد:  :طلاب باید به کتابخوانی اهمیت فراوانی دهند و خانواده ها و اطرافیان را هم تشویق به مطالعه کنند و خود نیز اهل مطالعه باشند تا بتوانند الگویی برای سایرین باشند.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha