پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رفعتی

حوزه/ مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: این شبکه چند سالی است تاسیس شده و به زبان های فارسی، عربی و در قاره آفریقا و کشور نیجریه به زبان هوسایی به صورت ۲۴ ساعت برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رفعتی، سخنگوی مدیریت حوزه های علمیه و مدیر موسسه جهانی ولایت امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: شبکه ولایت چند سالی است تاسیس شده و به زبان های فارسی، عربی و در قاره آفریقا و کشور نیجریه به زبان هوسایی به صورت 24 ساعت برنامه دارد.

مدیر شبکه جهانی ولایت عنوان کرد: این شبکه از طرف حضرت آیت الله مکارم شیرازی حمایت می شود و هدف این است در آینده نزدیک به زبان انگلیسی هم برنامه های دینی تولید کند و از شبکه ولایت پخش شود.

رئیس شبکه ولایت افزود: تا کنون به زبان انگلیسی برنامه دینی تولید نشده و هدف این است بتوانیم مبانی دینی را به جمعیت زیادی از این زبان، آشنا کنیم.

وی افزود: هدف دیگر شبکه ولایت راه اندازی برنامه دینی به زبان اسپانیولی و سپس چینی است و در این راه مراجع تقلید و علما با رهنمودهای خود می توانند کمک زیادی به این شبکه در جهت ارائه بهتر تولید برنامه های دینی انجام دهند.

مدیر شبکه ولایت افزود: در این شبکه درحال حاضر 5 گروه علمی حضور دارنداز جمله گروه تاریخ، قرآن، مهدویت، ادیان و پاسخ به شبهات اعتقادی است و قصد داریم این گروه به ده مورد مانند خانواده، اخلاقی و تربیتی افزایش  چیدا کند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha