جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوی مسیحی برای حمایت از زنان مسلمان محجبه شد

حوزه/یک بانوی کتابدار مسیحی در ایالت آرکانزاس در آمریکا به منظور حمایت از مسلمانان و مبارزه با حملات ضداقلیت ها و اسلام هراسی اقدام به پوشیدن روسری کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک بانوی کتابدار مسیحی در شهر کانوی واقع در ایالت آرکانزاس آمریکا به منظور حمایت از هموطنان مسلمانش محجبه شد.

ننسی آلن کتابدار، نویسنده و عضور گروه کر کلیسا می باشد که از دو سال پیش تا کنون به هدف حمایت و همراهی با بانوان مسلمان و مبارزه با حملات نفرت محور علیه اقلیت های مذهبی محجبه شده است.

آلن در این باره به خبرنگاران گفت: به یاد دارم زمانی را که دونالد ترامپ در سال 2015 وقتی به مقام ریاست جمهوری آمریکا رسید فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان به آمریکا را به تصویب رساند. در آن زمان به خاطر اوردم که چگونه نازیسم شکل گرفت.

این بانوی مسیحی نگران است آمریکا بار دیگر تاریخ سرکوب اقلیت ها را تکرار کرده و بلایی که بر سر شهروندان آمریکایی ژاپنی تبار در جنگ جهانی دوم آمد، بر سر مسلمانان نیز بیاید و مقامات آمریکایی مسلمانان را بیش از پیش تحت فشار بیشتر قرار دهند.

آلن در این باره گفت: همه این اتفاقات مانند برق به ذهنم خطور کرد و تصمیم گرفتم کاری برای مبارزه با این اتفاق انجام دهم.

حجاب به سر کردن این بانوی مسلمان توجه زیادی از جانب جامعه مسیحیان و به ویژه مسلمانان جلب کرده است.

آلن در این باره گفت: مرکز اسلامی محل برای عید شکرگزاری چندین بوقلمون به کلیسای ما هدیه کردند.

درحالی که یک سال از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، این بانوی محجبه مسیحی هنوز در حمایت از مسلمانان پافشاری کرده و می گوید: می توانم تصور کنم که اگر لازم باشد برای بقیه عمرم محجبه باشم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha