جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که صف معترضان اقتصادی از اغتشاشگران جداست، گفت: اگر مسئولین و مردم به سخنان حکیمانه و عالمانه رهبر انقلاب گوش فرا دهند، توطئه دشمنان خنثی می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان با اظهار تاسف از اقدامات اغتشاشگران ، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در کشور سوریه و عراق شکست های سخت و مفتضحانه ای خورده اند، به دنبال انتقام از ملت ایران هستند.

  وی افزود: معتقدم که افرادی که برای مشکلات اقتصادی وگرانی خواسته های به حقی دارند ولی هیچ گاه به مراکز امور دینی مثل حوزه علمیه حمله و یا مورد تخریب قرار نمی دهند، چرا که صف این عزیزیان با اغتشاشگران و فریب خوردگان جدا است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 زمانی به پیروزی رسید که همواره دشمنان اسلام در صدد بودند که کشور ما را مجدداً به قبل از انقلاب برگردانند، ولی به لطف خدا و رهبری امام راحل موفق نشدند .

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنی های استکبار به سرپرستی آمریکا و همچنین حمایت های منافقین همچنان از زمان انقلاب ادامه داشت و با حربه هایی ازقبیل کودتا، جنگ تحمیلی، تحریم های متعدد اقتصادی سیاسی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی می خواستند ملت قهرمان ما را به زانو در آورند، اما همواره مردم عزیز با اکتفا به شریعت مقدس اسلام و رهبری امام راحل و همچنین هدایت های مقتدرانه رهبر عزیز انقلاب این دسیسه دشمنان را پس زده و این مشکلات را پشت سر گذاشتند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم در زمان حاضر متاسفانه دشمنان مکتب، دین، اسلام و کشور ما دندان تیز کرده و به ایجاد نافرمانی های مدنی روی آورده اند و  اغتشاشات اخیر هم همچون فتنه 88 در همین راستا مدیریت می شود .

عضو خبرگان رهبری افزود: راه برون رفت از این فتنه ها و مشکلات پیش رو پیروی از رهبر فرزانه و همچنین هوشیاری و بصیرت دینی است، در این صورت نه دشمنان داخلی و نه دشمنان خارجی قطعاً هیچ غلطی نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: اشتغال، اقتصاد و معیشت از مطالبات مردم است، لذا مسئولین باید حل مشکلات مردم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha