پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، ریشه اغتشاشات اخیر را در شکست های منطقه ای آمریکا و اسرائیل دانست و با تاکید بر این که حوزه انقلابی آماده دفاع همه جانبه از انقلاب و مردم است، حضور حوزویان در راهپیمایی فردا، پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه در مشهد را لازم و ضروری خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی در اجلاس سالانه مدیران مدارس علمیه خواهران استان های خراسان، در مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد، با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر، حضور حوزویان در راهپیمایی «بصیرت امت» در محکومیت فتنه گران و استکبار را که فردا، پنجشنبه 14 دی‌ماه از عرصه میدان شهدا آغاز می شود، لازم و ضروری خواند.

مدیر حوزه علمیه خراسان بیان کرد: آنچه امروز شاهد هستیم به دلیل شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است که اعتبار خود را به واسطه وعده صادق سردار سلیمانی در جهان از دست داد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ اسلام از سوی استکبار جهانی شاهد واکنش های ناراحت کننده بوده‎‌ایم، گفت: ماهیت مزدوران در منطقه که به بهانه‌های مختلف در برابر نظام اسلامی حرکتی انجام می دهند، به واسطه اقتدار و حاکمیت بی نظیر رهبر معظم انقلاب، اراده ملت شیعی و حاضر در صحنه برای همگان مشخص شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم از نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز حوزه علمیه انقلابی و تحولی خراسان، برای دفاع سخت افزاری و نرم افزاری همه جانبه در سطح جامعه آمادگی دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان افزود: این حوزه با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب و با توجه به وظیفه خود در زمینه پاسخگویی به مسائل روز و دفاع از منافع کشور، بیش از پیش آمادگی دارد و نقش ایفا می کند.

مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر بصیرت سیاسی و اجتماعی، باید نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور حساس بوده و با مدیریت کارآمد، بصیرت و شناسایی شرایط، برنامه ریزی درست انجام داد تا در پیشگاه خداوند متعال، امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری سربلند شویم.

انتهای خبر/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha