شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دولتمردان نظام اسلامی باید از جریانات اخیر، پیام و درس های سازنده بگیرند و به قشر محروم و مستضعف بیش از پیش خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، به برخی فتنه ها و آشوب ها در وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: اگرچه عده ای فریب خورده از سوی دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد درگیری و آشوب اجیر شده اند، ولی ملت ایران با بصیرت این فتنه ها را مثل فتنه های قبلی در نطفه خفه نموده وهیج صدمه ای به اصل نظام نخواهند زد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: این آشوب ها و فتنه ها هشداری برای دولتمردان نظام اسلامی است که خوب عمل کنند و بهانه به دست دشمن ندهند و در فکر محرومین و مستضعفین باشند، وگرنه به دست همین مردم سیلی سختی خواهند خورد.

وی ادامه داد: ملت ایران با هزاران امید به پای صندوق های اخذ رای می روند و به مسئولین رای می دهند و اگر آنها بنا باشد به مردم توجه نکنند، به دست همین مردم نجیب و مستضعف و بصیر سیلی خواهند خورد  وخداوند متعال عزت آنها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: دولتمردان نظام اسلامی باید از این جریانات، پیام و درس های سازنده بگیرند و به قشر محروم  و مستضعف بیش از پیش خدمت کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به نقش مهم روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اصل نظام اسلامی به واسطه رهبری های حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت مقام معظم رهبری تحقق و ادامه پیدا کرده است و اگر روحانیت نبود، نظام راه به جایی نمی برد.

وی اظهار کرد: در فتنه اخیر به حوزه علمیه تاکستان حمله و خسارات قابل توجه مادی به این مرکز وارد شد و اموال حوزه را به غارت بردند و قرآن ها و کتابهی دینی را به آتش کشیدند، ولی با همه این تخریب ها و صدمه  زدن ها، امروز هم به چشم کوری دشمنان، این حوزه آسیب دیده کلاس های درس خود را شروع کرده است.

برپایه این گزارش، در پایان این تجمع اساتید، طلاب و مدیران مدارس علمیه قزوین اغتشاشات اخیر را به شدت محکوم کرده و از دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی خواستند که با عوامل آشوب گر برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha