پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه تا پای جان برای احقاق حق مردم ایستاده‌ایم، گفت: مردم خوزستان بدانند که ما تحت هیچ شرایطی از گرفتن حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز طی سخنانی که پس از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم کلان‌شهر اهواز نسبت به مشکلات اقتصادی و برائت از فتنه گران، انجام شد، با بیان اینکه مطالبه گری باید از راه انتقاد سازنده صورت گیرد، اظهارداشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، نشان دهنده بصیرت، رشد و بلوغ فکری و سیاسی، وفاداری به اسلام و ولایت، سربازی برای حضرت مهدی(عج) و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه دریای جمعیت خروشان امروز مردم اهواز کم‌نظیر بود، تصریح کرد: راهپیمایی امروز مردم غیرتمند اهواز با عنوان «شکوه وحدت» بود و این بدان معناست که مردم خوزستان در کمال وحدت و برادری حافظ منافع ملی و کیان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه حضور گسترده مردم اهواز، دل مؤمنین را شاد و تن دشمنان را به لرزه انداخت، گفت: به یقین آمال و آرزوهای آمریکا، اسرائیل و مرتجعین منطقه به فنا رفت و آنها این آرزوی خود که نظام اسلامی از پای در می‌آید را به گور خواهند برد.

آیت الله موسوی جزایری، خطاب به دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی، تأکید کرد: دشمنان بداند که این جمعیت عظیم، دریای خروشان ملت ایران است نه یک مشت بچه گول‌ خورده، این‌ها ملت ایران هستند نه آن مزدوران اغتشاش‌گر که به اموال عمومی تعدی کردند، پس بر شما باید که روزی جزای فتنه انگیزی خود در کشور و منطقه را به واسطه مشت‌های آهنین ملت ایران خواهید خورد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، خطاب به دولتمردان، با بیان اینکه ما نسبت به انتقال آب کارون، ساکت نخواهیم نشست، گفت: احتمال آن وجود دارد که در آینده یک بی‌مهری نسبت به مردم استان در خصوص انتقال آب خوزستان از سرچشمه‌های دز، کارون و کرخه صورت گیرد، اما بدانید که ما ساکت نخواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه تا پای جان، برای حفظ منافع مردم خوزستان ایستاده و از حق خود ذره‌ای عدول نمی‌کنیم، تأکید کرد: مردم خوزستان بدانند که ما تحت هیچ شرایطی از گرفتن حقوق مردم خوزستان کوتاه نمی‌آییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha