سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علامه نیاز حسین نقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی با انتقاد شدید از جنایت های عربستان سعودی و هم پیمانانش در یمن و کشتار هزاران کودک و زن و مرد مظلوم آن را فاجعه ای انسانی خواند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان و نائب رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی با انتقاد شدید از جنایت های عربستان سعودی و هم پیمانانش در یمن و کشتار هزاران کودک و زن و مرد مظلوم آن را فاجعه ای انسانی خواند.

وی با انتقاد از سازمان ملل و نهادها و کشورهایی که خود را داعیه دار حفاظت از حقوق بشر می دانند سکوت در مقابل فجایع یمن را لکه ننگی بر دامن آنها دانست.

نائب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان بحران یمن و مشکلات پیش روی مسلمانان این کشور را بیش از حد تصور دانست و گفت: به گزارش خود سازمان ملل بیش از دومیلیون کودک از فقر غذایی رنج می برند، مشکل قحطی پیش روی آنهاست و بیماریهای عجیب دامن گیر آنها شده است.

حجت الاسلام نقوی ضمن اظهار تاسف از اینکه چنین جنایت هایی از سوی کسانی واقع می شود که خود را مسلمان می خوانند از مردم مسلمان پاکستان خواست تا صدای مظلومیت ملت یمن را به گوش جهانیان برسانند و مدافع آنان باشند و از حکومت پاکستان نیز خواست تا از طرق دیپلماتیک به دنبال حل این مساله باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha