شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مطالبات مردم از دولت، مطالبه روحانیت هم بوده و باید از راه درست پیگیری شود. مردم حق دارند بر سر مسئولان فریاد بزنند که مبادا به خواب روند و به کارهای شخصی خود بپردازند و مصحلت جامعه را فراموش کنند و این جریان ها هم هشداری به مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار با مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین ضمن ابراز تاسف از حمله عده ای آشوبگر به مراکز  دینی به خصوص حوزه علمیه شهرستان تاکستان، این اقدام زشت و ناجوانمردانه را محکوم کرد و گفت: مسئولان باید نقادی را بپذیرند و بدانند که نقد کلید سازندگی است .

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: باید اجازه دهیم مردم صادقانه و در چارچوب قانون انتقاد کنند و مسئولان را زیر سوال ببرند، لذا باید به قانون اساسی عمل کرده و شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم بیایند، تجمع کنند، حرف خود را بزنند و صدای خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی درخصوص حوادث تاکستان هم بیان کرد: مردم تاکستان انقلابی و مومن و ولایت مدار هستند و برخی حق خواهی داشتند و برخی سوء استفاده کردند که پیگیری لازم انجام شده و در حال حاضر با حضور خود مردم هیچ مشکلی نداریم و با آرامش و امنیت کامل زندگی مردم به خوبی جریان دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: عوامل فتنه گر و خود فروخته با اشاره دشمنان خارجی جمهوری اسلامی، اقدام به آتش کشیدن ساختمان های حوزه علمیه، دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی تاکستان کردند و در استان‌ های دیگر کشور دست به ترورهای کور زده و منجر به شهادت عده ای از هموطنان شدند.

وی ادامه داد: مطالبات مردم از دولت، مطالبه روحانیت هم بوده و باید از راه درست پیگیری شود. مردم حق دارند بر سر مسئولان فریاد بزنند که مبادا به خواب روند و به کارهای شخصی خود بپردازند و مصحلت جامعه را فراموش کنند و این جریان ها هم هشداری به مسئولان است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت: باید توجه داشت دشمنان به صورت علنی هم ابراز می کنند که خواستار نابودی و براندازی نظام اسلامی هستند، بنابراین هوشیاری همه جانبه و وحدت اقشار مردم در خنثی کردن این فتنه ها نقش بسیاری دارد .

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به نقش مسئولان در مقابله با فتنه های دشمنان، تأکید کرد: مسئولان باید برای مردم کار کنند و اقدامات شان را بازگو کنند. مردم از بی عدالتی، پنهان کاری و تبعیض ناراحت هستند، لذا مسئولین باید شفاف با مردم سخن بگویند و مشکلات آنان را حل کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha