پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ماکو گفت: کاستی ها و قصور مسئولان دولتی در رفع نیازهای اساسی و معیشتی مردم کشور، سبب شد تا دشمنان از ضعف های اقتصادی مملکت سوء استفاده کرده و در مسیر ایجاد اغتشاش گام بردارند.

حجت الاسلام صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان تکلیف اصلی مسئولان نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه نسبت به مقابله با توطئه های دشمنان کشور، گفت: کاستی ها و قصور مسئولان دولتی در رفع نیازهای اساسی و معیشتی مردم کشور، سبب شد تا دشمنان از ضعف های اقتصادی مملکت سوء استفاده کرده و در مسیر ایجاد اغتشاش گام بردارند.

وی ادامه داد: ملت با بصیرت ایران اسلامی باید هوشیار باشند که در اعتراضات خود نسبت به مشکلات معیشتی، به دشمنان و فتنه گران اجازه دخالت و ایجاد آشوب ندهند.
 
مدیر مدرسه علمیه ماکو با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، افزود:  تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری باعث نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان اسلام و رشد و توسعه ایران اسلامی شده است.
 
حجت الاسلام صادقی یادآور شد: نبود ولایت فقیه در کشورهایی همچون مصر و لیبی که علیه دیکتاتورهای خود بپاخواسته و انقلاب کردند باعث شد که وضعیت مردم این کشورها پس از انقلاب تغییری پیدا نکند.
 
انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha