پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردستان

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه شهید مدرس شهرستان اردستان با حضور مسئولین و معاونین حوزه علمیه اصفهان در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، شب گذشته با حضور معاون آموزش و برخی از مسئولین حوزه علمیه اصفهان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در مراسمی تودیع  و حجت الاسلام جعفری که بیش از این در مدرسه علمیه نطنز به طلاب خدمت می کرد، به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

 در حکم تودیع حجت الاسلام سید مهدی موسوی که توسط آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امضا شده، آمده است: تلاش های حضرتعالی در طول قریب به پنج سال بر کسی پوشیده نیست و شایسته است خدمات ارزمنده شما در مدرسه علمیه شهید مدرس اردستان را ستوده و خواستار کسب توفیقات روزانه شما را دز ذیل توجهات حضرت ولی عصر هستیم.

همچنین در حکم معارفه مدیر جدید  مدرسه علمیه شهید مدرس ارستان آمده است: «جناب حجت الاسلام حاج شیخ جعفری، نظر به نقش برجسته حوزه های علمیه در تقویت معنوی و تربیت الهی انسان ها و رسالت های تاریخی آنها در تربیت افراد فاضل و کارآمد و لزوم بکار گیری افراد با تقوا و کارآمد در مسئولیت های حوزه علمیه و با توجه به نظر کمیسیون انتصابات مرکز مدیریت حوزه علمیه  مبنی معرفی شما، حکم شما را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه شهید مدرس اردستان را به مدت یکسال امضا می کنم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha