پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه قوای نظامی ایران فاتح اسرائیل و آمریکا خواهد بود، گفت: به یاری خداوند متعال، روزی خواهد رسید که پرچم مقدس اسلام بر فراز قله‌های رفیع بیت‌المقدس توسط سربازان این مرز و بوم به اهتزاز در آمده و تکبیر الله اکبر از بلندی‌های آمریکا شنیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه اهواز، خطاب به رئیس عقیدتی سیاسی ارتش کل کشور، گفت: مسئولیت بسیار بزرگی از جانب رهبر انقلاب بر دوش شما در ارتباط با هدایت و ارشاد معنوی، مجموعه بزرگ ارتش غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته که قول می‌دهیم که در حد توان برای خدمت به ارتش جان‌برکف و افتخار آفرین کشور، ایفای نقش کنیم.

وی با بیان اینکه ارتش در جهان امروز بی‌بدیل است، اظهارداشت: این ارتش، با ایمان و‌معنویت گرایی اش، إن‌شاءالله منشأ خدمات بزرگی به جامعه خواهد بود کما اینکه هم‌اکنون نیز این‌گونه است.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه وضعیت ارتش در زمان گذشته با اکنون قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: امروزه ارتش جمهوری اسلامی در خاورمیانه مثال‌زدنی بوده و می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه فرماندهان ارتشی، به فرمانده کل قوا، به‌عنوان نائب امام زمان(عج) می‌نگرند، گفت: هم‌اکنون ایمان و اعتقاد در ارتش وجود داشته و درجه‌داران عالی‌رتبه ارتشی، فرمانده کل را نائب امام عصر می‌دانند.

امام جمعه اهواز، در پایان، با بیان اینکه قوای نظامی ایران فاتح اسرائیل و آمریکا خواهد بود، اظهارداشت: به یاری خداوند متعال، روزی خواهد رسید که پرچم مقدس اسلام بر فراز قله‌های رفیع بیت‌المقدس توسط سربازان این مرز و بوم به اهتزاز در آمده و تکبیر الله اکبر از بلندی‌های آمریکا شنیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha