پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثروت اعجاز قادری

حوزه/ ثروت اعجاز قادری در سخنان خود در مرکز اهل سنت کراچی و درمیان اعضا و کارکنان این مرکز با اشاره به تحرکات جدید دشمنان اسلام در منطقه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال برهم زدن امنیت و توازن قدرت در منطقه هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ ثروت اعجاز قادری رئیس نهضت اهل سنت پاکستان در سخنان خود در مرکز اهل سنت کراچی و درمیان اعضا و کارکنان این مرکز با اشاره به تحرکات جدید دشمنان اسلام در منطقه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال برهم زدن امنیت و توازن قدرت در منطقه هستند.

وی اظهار داشت: دشمنان خارجی پاکستان که از برقراری امنیت در کشور و سرمایه گذاری خارجی در پاکستان هراس دارند با حمایت از تروریست ها در حال مرحله جدیدی از توطئه ها علیه ما هستند.

او ضمن اشاره به جنایات آمریکا و اسرائیل در جهان گفت: آمریکا و اسرائیل دولت های تروریستی هستند که هیچ قطعنامه ای از شورای امنیت و سازمان ملل برای آنها اهمیت ندارد و عملا پایبند به هیچ قانونی نیستند.

او هم چنین مظلومیت مسلمانان در فلسطین و کشمیر را نتیجه سیاست های ضد اسلامی در دنیا دانست و گفت سازمان ملل و کشورهای دنیا باید به دنبال استیفای حقوق مسلمانان مظلوم در فلسطین و کشمیر باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکتا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    0 0
    سوریه وعراق اگرخواهان پایان فتنه وجنگ در کشور خود هستند باید نیروهای امریکایی راوادار به خروج ازکشورشان کنند باید به این نیروها حمله کنند واین پایگاه هارا برایشان ناامن کنند