جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

حوزه/ هیئتی از انجمن وحدت اسلامی به ریاست عمر غندور با تجمع علمای مسلمین دیدار کرد و مورد استقبال شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت اداری این تجمع قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از انجمن وحدت اسلامی به ریاست عمر غندور با تجمع علمای مسلمین دیدار کرد و مورد استقبال شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت اداری این تجمع قرار گرفت.

تجمع علمای مسلمین با در بیانیه ای گفت: دیدار انجمن وحدت اسلامی در چارچوب تقویت پیوند های دوستی که میان انجمن و تجمع به ویژه در جهت توجه مشترک به تلاش برای وحدت اسلامی و تشویق برای انجام فعالیت های اسلامی هدفمند، انجام گرفت که ازجمله آن ها اولویت دادن به دعوت به اسلام محمدی اصیل و نشر فرهنگ وحدت اسلامی و مقاومت در برابر اشغال هر بخشی از امت اسلامی و در رأس آن مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و غاصب سرزمین فلسطین است.

تجمع علمای مسلمان تأکید کرد: اقدام ترامپ در انتقال سفارت کشورش به قدس اشغالی، باید فرصتی برای آگاهی امت از خطرات پیرامون باشد و تلاش برخی رؤسا و پادشاهان برخی کشور ها برای اعتماد به آمریکا برای بازگرداندن برخی از حقوق از دست رفته، سرابی بیش نیست و این دولت به حق همچنان که امام خمینی توصیف کردند، شیطان بزرگ است و هیچ وقت در کنار مسائل امت ما نبوده، بلکه همیشه دشمن آن و حامی رژیم صهیونیستی بوده است.

این تجمع افزود: باید از این فرصت برای بازگرداندن همبستگی و وحدت امت بر محور مقاومت استفاده شود و باید محور مقاومت تنها گزینه برای بازگرداندن اراضی اشغال شده قلمداد شود.

همچنین تاکید کرد: مسلمانان و اعراب، جنبش ها، شخصیت ها و جمعیت ها باید برای حمایت مادی از استقامت ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی و کمک به آن برای افزایش مقاومت مسلحان در تمامی خاک فلسطین تلاش کنند.

حاضران در این نشست به پدیده الحاد که در برهه اخیر در میان جوانان، به ویژه در مدارس و دانشگاه ها گسترش یافته پرداختند و خواستار مقابله با آن از طریق علما، صاحب نظران شدند و آن را خطری برای جامعه و نشر فسادی دانستند که منجر به انحراف و نابودی جامعه می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha