جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین

حوزه/ معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین حجت الاسلام احمد اقبال رضوی گفت: فردی که مرتکب تجاوز و قتل دختر بچه بی گناه شده است باید در انظارعمومی به دار آویخته شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین حجت الاسلام  احمد اقبال رضوی گفت: فردی که مرتکب تجاوز و قتل دختر بچه بی گناه شده است را باید در انظار عمومی به دار آویخته شود.

او گفت: این انسان نماهای جانی استحقاق اشدّ مجازات را دارند واین افراد مستحق هیچ گونه ترحم نیستند و هرگونه برخورد نرم با این جنایتکاران تحقیر ملّت پنداشته خواهد شد. با دار آویختن این افراد در انظارعمومی برای دیگران درس عبرت خواهد شد.

وی افزود: اگر با حمایت از عدل و داد مجرمان سریع مجازات شوند این گونه جنایت در جامعه بتدریج کاهش می یابد اما متأسّفانه در جامعه ما جنایت های بزرگ هم برای مردم عادی شده است .

او در ادامه گفت: در شهر قصور در گذشته نیز چندین بار از این نوع حادثه پیش آمده است وظیفه دولت اکنون این است که بررسی کند که این واقعه اقدامی انفرادی بوده یا پشت پرده آن عوامل مافیای دیگری نیز درکار بوده اند. افراد دیگری که در حوادث دیگر دست داشتند باید دست گیر شوند . تنها راه جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث این است که مجرمان سریعا مجازات شوند .

گفتنی است ﭘﻠﯿﺲ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺭﻭﺯ ﺳﻪﺷﻨﺒﻪ ۱۹ ﺩی ماه ﭘﯿﮑﺮ "ﺯﯾﻨﺐ" ﮐﻮﺩﮎ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻭ ﻗﺘﻞ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ " ﻗﺼُﻮﺭ " ﻭﺍﻗﻊ ﺩﺭ ﺍﯾﺎﻟﺖ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ، ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺯﺑﺎﻟﻪﻫﺎ ﯾﺎفته بود.

علیه این جنایت مردم پاکستان در سراسر این کشور دست به اعتراضات گسترده‌ای زدند و دیروز پلیس پنجاب عامل اصلی قتل دختر 8 ساله را بازداشت کرد.

رﺳﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﮐﻠﯿﭙﯽ ﺍﺯ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻗﺎﻃﻊ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎ ﻗﺎﺗﻞ ﺁﺗﻨﺎ ﺍﺻﻼﻧﯽ ﺳﺮﻋﺖ ﻭ ﻗﺎﻃﻌﯿﺖ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﻗﻀﺎﯾﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺍﻟﮕﻮﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺩﺍنستند.

رهبران احزاب مختلف و مردم پاکستان هم از دادگاه عالی این کشور برای عامل اصلی این جنایت محاکمه شدید را خواستارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha