شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سعید الشهابی

حوزه/ دکتر سعید شهابی اقدام اخیر مقامات آل خلیفه در چارچوب ایجاد رعب و وحشت میان مردم و جلوگیری از مشارکت مردمی در هفتمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» دکتر سعید شهابی رهبر جنبش آزادگان بحرین و معارض بحرینی، اقدام اخیر مقامات آل خلیفه در چارچوب ایجاد رعب و وحشت میان مردم و جلوگیری از  مشارکت مردمی در هفتمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین را محکوم کرد.

شهابی گفت: حمد بن عیسی حاکم بحرین به مزدوران خود دستور داده که زمانی که مردم خواب هستند، به خانه ها هجوم برده و ایجاد رعب و وحشت کنند و مردم را به صورت وحشیانه بازداشت بازداشت کنند.

وی مزدوران رژیم  را "گروه های مرگ" نامید که حاکم بحرین آنان را بر  آزادگان مسلط ساخت است و همچنین آنان را وحشیانی توصیف کرد که دستور های خون ریز های بی رحم را اجرا می کنند.

رهبر جنبش آزادگان با تاکید بر اینکه این اقدامات سرکوبگرانه مردم را از ادامه راه انقلاب باز نخواهد داشت، تصریح کرد: اگر انقلاب ادامه نیابد، رژیم طاغوت "حمد عیسی" بر کشور و مردم مسلط می ماند و اسلوب هایی همچون زندان، شکنجه، اعدام، لغو تابعیت، تبعید و ویرانی مساجد را تکرار می کند.

شهابی با اشاره به اینکه حزب قبیله ای که رژیم آل خلیفه ریشه در آن دارد، به زودی با درگیری داخلی مواجه خواهد شد، گفت: عربستان سعودی و امارات مردم را در یمن می کشند و آل خلیفه خود را وارد جنگ علیه قطر کرده است.

وی افزود: درگیری در داخل خاندان آل خلیفه بر سر حکومت متوقف نشده است.

شهاب با بیان اینکه یمن قبرستان متجاوزین خواهد شد، موضع فعالان و مخالفان بحرینی را از جمله نبیل رجب فعال حقوقی و فاضل عباس فعال سیاسی علیه جنگ عربستان علیه یمن، ستود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha