جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: آمریکا و اسرائیل دنبال بهم زدن امنیت کشورهای اسلامی هستند، هر دو کشور پاکستان و افغانستان با تروریسم درگیر هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت شدید حمله انتحاری در کابل پایتخت افغانستان و اظهار غم واندوه از جان بیش از نود انسان بی گناه گفت: آمریکا،اسرائیل و هند دنبال بهم زدن امنیت کشورهای اسلامی مشغولند، هر دو کشور پاکستان و افغانستان با تروریسم درگیر هستند.

او گفت: پاکستان و افغانستان هر دو با خطر تروریسم روبرو هستند، بجای متّهمّ کردن همدیگر باید هر دو کشور در امورحساس امنیتی و ملّی به تلاشهای مشترک بپردازند، بعضی عناصر با لباس دوستی ، درحقیقت نقش دشمن ما را ایفا می کنند.

وی افزود: گروهک تروریستی داعش بعد از شکست درعراق و سوریه اکنون درافغانستان دنبال پایگاهی است، این گروهک در افغانستان راه را برای ورود نیروهای بیگانه و لشکر کشی فرا منطقه ای باز می کند. باید افغانستان و پاکستان هر دو با کمک هم برای مقابله با این عناصر مزدور مبارز کنند.

وی در پایان از خداوند متعال بلندی درجات برای شهداء و صبر جزیل برای بازماندگاه وداغدیدگان این حادثه مسئلت نمود گفت: سلامت و امنیت هر دو کشور در اتحاد و همسویی نهفته است، اتحاد کشورهای اسلامی موجب شکست دشمن اسلام خواهد شد. پاکستان از چند دهه گذشته دچار بدترین نوع تروریسم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha