جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات انقلابی بحرین

حوزه/ در راستای آمادگی مردمی برای برگزاری هفتمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین و محکومیت احکام اعدام که از سوی دادگاه های رژیم آل خلیفه پی در پی صادر می شود، دور جدیدی از تظاهرات واعتراضات برگزار شد.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در راستای آمادگی مردمی برای برگزاری هفتمین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین و محکومیت احکام اعدام که از سوی دادگاه های رژیم آل خلیفه پی در پی صادر می شود، دور جدیدی از تظاهرات واعتراضات برگزار شد.

در راستای فعالیت های شعار "باقون" که توسط نیرو های انقلاب مخالف ترتیب داده شده، تظاهرات گسترده ای در شهرک کرانه برگزار شد و تظاهرات کنندگان شعار های انقلابی سردادند و خواستار سرنگونی رژیم آل خلیفه شدند.

مردم بحرین همچنین احکام صادره از سوی دادگاه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین از جمله حکم اعدام موسی عبد الله را محکوم کرده و تاکید کردند: احکام های رژیم، مردم را از ادامه انقلاب و ایستادگی در مقابل سرکوب گری و تجاوز های آل خلیفه، باز نخواهد داشت.

تظاهرات در مناطق و شهرک های دیگر کشور از جمله شهرک المرخ، الدیه، السنابس، توبلی و غیره برگزار شد.

معترضان با انجام عملیات میدانی بر آمادگی مردمی برای برپایی سالگرد انقلاب و مشارکت فعّال در فعالیت های نیرو های انقلابی تاکید کردند.

احزاب انقلابی همچون "ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی، جنبش حق" اشاره کردند که تظاهرات در چارچوب فعالیت های "باقون" انجام می گیرد و برای اعلام آمادگی برای سالگرد انقلاب و محکومیت احکام جنایتکارانه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha