جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 جامعه المصطفی العالمیه

حجت الاسلام دهقان با بیان این که در فرایند های آموزشی نیازمند ارائه الگویی برتر هستیم، خاطرنشان کرد: باید ضمن تبیین آموزش های آشکار، انتقال پنهان آموزه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام دهقانی، مدیر کل دانش آموختگان جامعه المصطفی در جلسه هم اندیشی مدیران معاونت ارتباطات و بین المللی جامعه المصطفی با مسئولان موسسه الحکمة، گفت: عنایت و پیگیری آیت الله اعرافی تابعی از عنایات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسبت به موضوع دانش آموختگان جامعه المصطفی است.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت غیر قابل وصف همکاران موسسه الحکمة در دهمین گردهمایی دانش آموختگان جامعه المصطفی، اظهار داشت: همواره باید قدردان هماهنگی، اخلاص و دغدغه مندی همکاران موسسه الحکمة بوده، از تک تک دوستان فعال در گردهمایی دانش آموختگان تشکر نماییم.

مدیر کل دانش آموختگان جامعه المصطفی با بیان این که فرایندهای برگزاری دهمین گردهمایی دانش آموختگان از ماه ها قبل مورد توجه دستاندرکاران قرار داشت، خاطرنشان کرد: در فرایند های آموزشی نیازمند ارائه الگویی برتر هستیم تا ضمن تبیین آموزش های آشکار، انتقال پنهان آموزه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی را مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام دهقانی در پایان توجه به لایه های پنهان در آموزش های نوین را مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و اقتضائات عصر حاضر نیاز است تا گردهمایی دانش آموختگان را به صورت تخصصی و ناظر به موضوعات خاص مورد توجه قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha