جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور حماسی مردم تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان در بیانیه ای با دعوت از ملت انقلابی برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز نمایش غرور ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، حوزه علمیه کردستان، در بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن ماهآورده است: درخت پرثمر انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حاصل و نتیجه آبیاری ریشه های مقدس آن با خون هزاران جوان و لاله معصوم است. این انقلاب، انقلاب الهی در مسیر تعالی بشریت مغفول مانده از نهایت بود.

انقلاب اسلامی ایران، ثمره سالها ایستادگی، درد و مکنت بود، انقلاب اسلامی ایران درختی بود که در خفقان رژیم منحوس پهلوی رشد کرد و تبر مستبدان هرگز نتوانست ریشی بر ریشه آن بزند.

فردا روز جشن باروری این درخت تنومند و مثمر انقلاب فراگیر اسلامی ایران است. فردا جشن ملی ملت بر گرد درخت شکوهمند انقلاب اسلامی است.

ملت ایران فردا همراه و همدل، دوش به دوش، هم گام، بر گرد این درخت افتخار بار دیگر یادآور روحانیت روحانی زمان؛ امام خمینی (ره) خواهند شد و بازهم دشمن چهره عبوس خود را در آینه غبارگرفته اش خواهد دید.

فردا ملت ایران، مردم استان کردستان و مردم شهرستان های این خطه از ایران اسلامی هم دوش و همراه طلاب، روحانیون و حوزویان؛ جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را به نظاره خواهند نشست.

فردا مردم کردستان، که دیوار ستبر انقلاب در برابر جبهه نفاق و تزویر بوده و خواهند بود، با حضور خود تجدید عهدی دوباره با نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

فردای روحانی و طلبه کردستانی دست در دست هم استانی خود، ندای «الله اکبر» سر خواهد داد و بار دیگر امیدهای بی امید عبوسان سیاسی را متبلور خواهند ساخت.

22 بهمن ماه، جشن ملی یک ایرانی است. 22 بهمن جشن ملی یک روحانی و طلبه و عالم است. 22 بهمن جشن غرور و مباهات ملت صبور و سینه ستبر ایران و مردم استان کردستان است.

وعده ما فردا، آدرس ما؛ تمام وجود ایران اسلامی. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha