جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله عبد الامیر قبلان گفت: سالگرد انقلاب ایران یاد آور دستاورد ها و دیدگاه های امام خمینی در مسیر جهادی ایشان است که توانست ملت ایران را به قیام برای سرنگونی رژیم طاغوت که ساخته استعمار بود، بر انگیزد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، بمباران رژیم صهیونیستی در سوریه و تعرض آن به مرز هوایی لبنان را محکوم کرد.

وی آن را اقدامی خصمانه خواند که نشان دهنده خوی وحشی گری رژیم صهیونیستی به عنوان منبع شرّ در منطقه است و افزود: پیامده های این تجاوز به عهده رژیم است.

آیت الله قبلان در بیانیه خود، دستاورد بی نظیر سوریه را  در سرنگونی هواپیمایی جنگی صهیونیستی ستود و گفت: این اقدام مؤکد این است سوریه از قدرت بالایی در دفاع از خود و پاسخ به تجاوز صهیونست ها و توطئه ها دارد.

وی ادامه داد: سوریه با ارتش، ملت و هم پیمانان قدرتمند خود، تمامی تجاوزات و توطئه ها را پاسخ می گوید و در برابر تمامی تجاوز ها مستحکم و پایدار بوده و خواهد بود.

تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری و ملت ایران

آیت الله قبلان در بخش دیگر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبری و ملت ایران تبریک گفت و اشاره کرد: این مناسبت یاد آور دستاورد ها و دیدگاه های امام خمینی در مسیر جهادی ایشان است که توانست ملت ایران را به قیام برای سرنگونی رژیم طاغوت که ساخته استعمار بود، بر انگیزد.

وی ادامه داد: روزگار درستی دیدگاه سیاسی درخشان و روشنایی بخشی امام نسبت به آینده را ثابت کرد و از ایران حکومتی محوری در مواجه با استعمار ساخت که دارای ارزش های دینی است و بر پروردگار، اراده ملت، ثبات و شجاعت علما و رهبران آن در خیزش امت و حمایت از پروژه مقاومت و یاری مسئله فلسطین متکی است.

رئیس مجلس اعلای شیعیان افزود: ایران بهترین حامی اعراب و مسلمانان بوده و هست و در مقابله با توطئه ها و تجاوز های استعمارگران در کنار آن ها ایستاد و می ایستد. اعراب و مسلمانان باید برای تحکیم روابط برادرانه و توسعه راه های همکاری در زمینه های مختلف در مقابله با استکبار جهانی که وحدت، قدرت، کشور و ملت های ما را تهدید می کند، تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha