پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید شفقت شیرازی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید شفقت شیرازی گفت: مردم بحرین با وجود تمام سرکوب ها، فشارها و بازداشت های گسترده؛ گام های بزرگی را در راه رسیدن به خواسته های عادلانه خود برداشته اند و همچنان با قدرت به این راه ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست همبستگی با ملت بحرین به مناسبت فرا رسیدن هفتمین سالگرد انقلاب 14 فوریه مردم بحرین در شهر مقدس قم توسط مرکز شهید سید عارف حسینی و مجلس وحدت مسلمانان پاکستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید شفقت شیرازی در این نشست ضمن تجلیل از ایستادگی مردم بحرین گفت: این مردم با وجود تمام سرکوب ها و فشارها و بازداشت های گسترده گام های بزرگی را در راه رسیدن به خواسته های عادلانه خود برداشته اند و همچنان با قدرت به این راه ادامه می دهند.

در این نشست شیخ دقاق مدیر حوزه علمیه بحرینی ها در شهر مقدس قم نیز گفت: انقلاب مردم بحرین تا رسیدن به خواسته های مشروع آنها ادامه دارد و یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب این است که مردم بر محور این خواسته ها با هم متحد شده اند.

وی تاکید کرد انقلاب بحرین انقلابی مسالمت آمیز و متمدن است که خواسته هایی مشروع و عادلانه دارد و در برابر این انقلاب مردمی، رفتار سرکوبگرانه آل خلیفه به تازگی با چراغ سبز عربستان، امارات و آمریکا وارد مرحله خطرناکی شده است.

مدیر حوزه علمیه بحرینی های قم در ادامه سخنان خود به مسئله تبعید، سلب تابعیت، بازداشت و شکنجه انقلابیون و شهروندان بحرین اشاره کرد و گفت: آل خلیفه با هدف تغییر ساختار جمعیتی بحرین به چنین اقدامات غیر قانونی دست می زند و ما در راه خود به عدالت الهی و یاری و نصرت او ایمان داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha